.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار
سخنگوی دولت گفت: از حدود هزار و ۵۲۰ نوع مجوزی که بنا بود در درگاه ملی مجوزها به صورت الکترونیکی صادر شوند، هزار و ۳۹۱ مجوز در حال اتصال به درگاه ملی صدور مجوزها هستند.

به گزارش شمال نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در گفتگو با بخش خبر ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص آخرین وضعیت صدور مجوزهای کسب و کار، گفت: از حدود هزار و ۵۲۰ نوع مجوزی که بنا بود در درگاه ملی مجوزها به صورت الکترونیکی صادر شوند، هزار و ۳۹۱ مجوز در حال اتصال به درگاه ملی صدور مجوزها هستند.

وی ادامه داد: از این هزار و ۳۹۱ مجوز نیز ۵۰۰ نوع مجوز مربوط به مشاغل خانگی است که ۴۰۰ نوع صرفا با ثبت درخواست، مجوز آن‌ها صادر می‌شود و حدود ۱۰۰ نوع هم پس از سه روز؛ استعلام‌ها دریافت، مدارک اخذ و مجوز صادر خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: تقریبا همه دستگاه‌ها در حال اتصال به درگاه ملی مجوزها هستند؛ به ویژه در دستگاه‌های درون قوه مجریه مشکلی از حیث اتصال نیست و فرآیندهای اجرایی اتصال در حال نهایی شدن است، اما در مجموعه‌هایی مثل سازمان نظام پزشکی یا کانون وکلا که خارج از قوه مجریه هستند، هماهنگی ضعیف‌تر و با سرعت کمتری در حال انجام است.

بهادری جهرمی بیان داشت: افرادی که به هر دلیلی موفق نشدند از سامانه درگاه ملی مجوزها سرویس بگیرند می‌توانند از طریق همین درگاه و سایر مراجع نظارتی هیات مقررات زدایی، شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.81 seconds.